جکستان و اسستان در خنده بازار

جک های فلسفی، مذهبی خفن و خند دار و مذهبی

جکستان و اسستان در خنده بازار

جک های فلسفی، مذهبی خفن و خند دار و مذهبی

اس ام اس و پیامک چهارشنبه,اس ام اس چهارشنبه,پیامک چهارشنبه,جوک جهار شنبه,sms چهار شنبه,جوک و اس ام اس چهارشنبه


اس ام اس و پیامک چهارشنبه


آخرین سه شنبه سال خورشیدی را با بر افروختن آتش
و پریدن از روی آن به استقبال نوروز می رویم
سرخی تو از من ، زردی من از تو
جشن باستانی چهارشنبه سوری مبارک
.
.
.
اس ام اس و پیامک چهارشنبه

پیشاپیش آغاز مانور جنگ جهانی سوم
و شبیه سازی انفجار های قاره ای
و آزمایش بمب های اتمی
بر تو مسئول ویژه برگزاری مراسم مبارک !
.
.
.
اس ام اس چهارشنبه

آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش دعایت کنم
میدانم به آنچه میخواهی میرسی ، چرا که من هر بار یک هیزم اضافه میکنم !
چهارشنبه سوریت مبارک
.
.
.
پیامک چهارشنبه

پاکستانیه سوار تاکسی میشه ، تا میاد شاسی بمب بزنه راننده میزنه زیر خنده ، میگه چه مرگته؟
راننده میگه ولک منو یاد چارشنبه سوری های آبودان انداختی :))
.
.
.
جوک جهار شنبه

اینقد بدم میاد از اینایی که چارشنبه سوری میرن از رو آتیش میپرن
چارشنبه سوری باید جوری باشه دیوارا رو بیاری پایین 2 تا خونه خراب شه ! :))
.
.
.
sms چهار شنبه

نیازمندیها قبل از چهار شنبه سوری !
هواپیمای اختصاصی جهت عبور و مرور در شب چهار شنبه سوری موجود است !
.
.
.
ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد