جکستان و اسستان در خنده بازار

جک های فلسفی، مذهبی خفن و خند دار و مذهبی

جکستان و اسستان در خنده بازار

جک های فلسفی، مذهبی خفن و خند دار و مذهبی

اس ام اس و جملات عاشقانه روز مادر

 مادر تنها کسی است که میتوانی تمام فریادهایت را بر سرش بکشی و مطمئن باشی که هرگز انتقام نمی گیرد .
 

سرم فقط برای بوسیدن دست های تو خم می شود
مـــــــادرم


. . در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست
مادرم! دعایم کن که با دعایت، دلم خانه دردها نیست .
مادرم هستی من ز هستی توست  
تا هستم و هستی دارمت دوست !
فاطمه یعنی شرف،یعنی حجاب, فاطمه فخر زنان، روز حساب
فاطمه یعنی رضای کردگار
شاهکار  خلقت  پروردگار



زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . . -- .

نیمی از من مال تو
نیم دیگر هم مال تو
تمام قلب و احساسام وقف تو
به خدا دگر چیزی ندارم
همان هم مال تو
جان ناچیزم فدای موی تو
مادرم
ای عصاره ایمان
ای چکیده ایثار
ای خود عشق
عاشق بودن و عاشق ماندن
را به من هم بیاموز



مادر گوهر گرانبهایی است؛بی مثل در آفرینش


مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست




بهشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای اینکه سایبان تو باشند سر از خاک بر می آورند....


مادر تو غزل زیبای محبت و ایثاری....دوستت دارم و نام تو را با چشمه ها و رودها زمزمه میکنم


مادرم، خواستم خوشبوترین گل دنیا را برایت هدیه بیاورم، اما دیدم تو خوشبوترین گل دنیا هستی


مادرم، تو تنها ستاره‌ای هستی که در روز و شب می‌درخشی. ای ستاره‌ی زندگیم، تو را با تمام وجود دوست دارم

  
بارانی از عشق و نمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمانِ خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت . روزِ به اوج نشستنت مبارک



آبی‌ترین، دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین تقدسِ زندگی‌مان!
دستان‌تان را بوسه می‌زنیم.
روزتان مبارک


در تمام زندگی ام مادرم تنها دلیل بودنم بود! روزت مبارک فرشته خلقت



مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد



دو موجود هستی گرامی تر است

یکی میهن و دیگرش مادر است

ستایش کنم زن که او مادر است

که مادر سزاوار زیب و زر است

تو ای مادر من نوای میهن من

کنم خواب در اغوشت ای سرور من


مادر:

کاشکی می شد بهت بگم؛

چقدر صدات و دوست دارم

لالایی هات و دوست دارم؛

بغض صدات و دوست دارم


بیستم ماه جمادی

این ندا دادی منادی

آمده هنگام شادی

فاطمه از مام زادی

میلاد سرور بانوان جهان

و مادر تمام شیعیان بر شما و تمام ایرانیان مبارک باد



شد جهان پرشور و غوغا

صفحه ی گیتی مصفا

بیت احمد طور سینا

پانهد زهرا(س) به دنیا


در زاد روز این پسر و مادر

شمس و قمر قرینه ی یکدیگر

مادر، بزرگ بانوی دین، زهراست

فرزند او، خمینی روح الله است

مادر، چراغ روشن ایمان است

فرزند، روشنایی ایران است

از مهر مادر و خط این فرزند

یا رب به ما جدائی از آن مپسند


در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست

مادرم! دعایم کن که با دعایت، دلم خانه دردها نیست

عزیزترین عزیزانم! روزت مبارک


چلچراغ محبت
مادر، صفا و صمیمیت و صداقت، گلابِ گلبرگ های وجود توست. عشق و ایمان در پیشانی بلند تو، موج می زند. چشمانت چلچراغ محبت است. چشمه های مهربانی از چشم های تو سرچشمه گرفته است.
لب هایت پیام آور شادترین، لبخندها و نگاه مهر آشنایت، زلالِ دل نوازترین عاطفه هاست. قلب تو، رود همیشه جاری عشق است. از سایه مهربان دست هایت گل مهر می روید. نسیم، چهره بر گام های تو می ساید. مادر، روزت مبارک باد.


تو بهترین گل، میان شهر گلهایی

تو رنگ آفتابی،

شب که می رسد، مثل ستاره،گویا مهتابی

.:مادر خوبم، روزت مبارک:.


آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد

به مادرم

که مهرش تا ابد در دلم جای دارد


زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است. زیباترین خطاب مادر جان است. مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر



زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ســـــــــــرچشمهء محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خـــــــــــدا عشق مظهر است بعد از خـــــــدا به سجده بوَد زآنکه مادر است


به یاد می آورم لحظه های فراز را که صدای او اعتبارم می بخشید و لحظه های نشیب را که اعتمادم به یاد می آورم افرای افراشته ای را به یاد می آورم مادرم را



آسودگی از محن ندارد مادر آسایش جان و تن ندارد مادر دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ورنه غم خویشتن ندارد مادر


سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد . . .

خدمات جبران ناپذیر مادر
مردی به رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم گفت: «مادرم، سخت پیر شده است و اکنون نزد من زندگی می کند. او را بر دوش می گیرم و جابه جا می کنم. خود به او غذا می خورانم و شست و شویش می دهم. با این حال، از روی شرم، چهره ام را از او برمی گردانم تا بدین گونه او را تعظیم کرده باشم. آیا تلافی خدمات او را کرده ام؟» فرمودند: «نه». در ادامه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله با برشمردن مشکلات و رنج های که مادر در دوران بارداری و طفولیّت فرزند خود تحمل می کند علّت این حکم را مورد اشاره قرار می دهند.


. مادر با یک دست گهواره، و با دستی دیگر جهان را تکان می دهد. (ناپلئون بناپارت، امپراطور فرانسوی)


. کودک، مادرش را از لبخندش می شناسد. (ورژیل، شاعر رومی) .


خدا می خواست همه جا جلوه کند، مادر را آفرید. (عربی)

. مهربانی پدر از قله فراتر است، مهربانی مادر از اقیانوس عمیق تر است. (ژاپنی) .

وقتی بچه زمین می خورد، مادر گریه می کند؛ وقتی مادر زمین می خورد، بچه می خندد! (افریقایی) . 


ای زن، ای الطاف دستِ حضرتِ پروردگار
ای تو بهتر از همه هستی، به صد ره آشکار
خنده ات چون روشنایِ صبح هستی، پر ضیا
خنده ات چون دامنِ عرش خدا، مهدِ صفا

روزت مبارک


برای سلامتی مادرهایی که وقتی صداشون میکنی میگن جانم
وقتی صدامون میکنن میگیم چیه.
برای سلامتی مادری که غمهامونو میشنوه اما از غمهاش چیزی نمیگه.
برای سلامتی مادری که با حوصله به بچه اش راه رفتن یاد میده اما تو پیری بچه هاش خجالت میکشن ویلچرشو هول بدن و بازبرای سلامتی مادری که وقتی غذا کمه اولین نفریه که اشتها نداره.
5 تا صلوات

افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت بانوی بهشت، فاطمه زهرا(س) روز زن نامیده شده است
روز زن مبارک



سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد
می ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم
در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای
تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم
روزت مبارک


در ثانیه‌های بودنت می‌مانم
در فصل شکست خوردنت می‌مانم
یک سال نه ده سال چه فرقی دارد
تا لحظه دل سپردنت می‌مانم و دوستت دارم



همسر عزیزم
هر لحظه در کنار منی عاشقانه تر
با قلب عاشق و بدنی عاشقانه تر
بر التهاب سرخ تنت نقش می زند
هر روز طرح پیرهنی عاشقانه تر
دوستت دارم ، روزت مبارک



همسرم ؛ ای که در تاروپود وجودم و در جای جای قلبم
حضورت همیشه احساس می شود
تو که گرمی بخش زندگی ام هستی ، همیشه دوستت می دارم
روزت مبارک



زن، عنصر تابناکی است که زیر بنای فضیلت‌های انسانی و ارزش‌های والای خلیفه‌ا… در جهان است
همسر عزیزم، روز زن بر شما مبارک باد



ای زن، ای تصویرِ پاک نقش بندِ کاینات
ای تو را خوانده همه،  پیدایی عشق و حیات
این ودیعه کرده در تو، آفرینشگر که چون
پروریدِیم، در تنت از خونِ خود در اندرون


یک دهان خواهم به پهنای فلک / تابگویم وصف زن را یک به یک
زن مگو دریای راز مرد هاست / مرجع رازو نیازو دردهاست
زن چه باشد آشنایی ناشناس / هرزمان پیداشود در یک لباس
آسمان آبی چشمان تو مال من است / تا زنم پر در میان آسمانت همسرم
هر زمان تا از تمام زندگی خسته شدم / عاشقم کردی به راه زندگانی همسرم
روزت مبارک ، دوستت دارم


پنهان نمیکنم ز شما ، دوست دارمت
اندازه خدا ، به خدا دوست دارمت
هرچه از زمین  و زمان خسته ام ولی
برون از تمام قید و بندها دوست دارمت
روزت مبارک



نام تو رازی نوشته بر بال پروانه هاست
گلها همه به نام تو مشهورند
آیینه های از انعکاس نام تو می خندند
و من تنها برای تو می گویم
زندگی کن تا زنده بمانم

روزت مبارک


زن ، روشن ترین افق پیروزی ، پرشکوه ترین اوج موفقیت است
بوسه بر دستان پر مهرت میزنم و شکوه بیشتر را برایت آرزو میکنم
همسر عزیزم ، روزت مبارک



روز زن، روز نور گرفتن از درخشان ترین خورشید هدایت
روز آموختن باغبانی گل های خوشبوی یاس و نرگس
بر همه رهروان جاده سعادت مبارک باد


میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به همه مادران تبریک و تهنیت میگوئیم


طنز

روز زن مبارک باد
با دادن یک هدیه خود را یک سال بیمه بدنه و اعصاب کنید . .
می دونی فرق روز پدر با روز مادر چیه ؟


روز مادر طلا فروشی ها شلوغ می شه
اما روز پدر جوراب فروشی ها
می دونی شباهشتون چیه ؟
پول هر دو از جیب بابا می ره . .



بیشتر مردان موفقیت شان را مدیون زن اولشان هستند و زن دومشان را مدیون موفقیتشان !!! . .


و خداوند زن را نمک زندگی آفرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد !


روز زن مبارک ! . . هزار دستگاه ۲۰۶، ۱۰۰ دستگاه آپارتمان، اسکناس به ارتفاع برج میلاد، و میلیارها دلارجوایز نقدی... . . . . . . . فدای یک تار موی تو مادر! . .



زن ویروسی است که جیبهای مرد را search ،پولهایش را delete، دوستهایش را cut،فامیل هایش را edit،و مخش را hang می کند. روز این ویروس نزدیک است به فکر آنتی ویروس باشید.
(انجمن سایبری مردان)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد