جکستان و اسستان در خنده بازار

جک های فلسفی، مذهبی خفن و خند دار و مذهبی

جکستان و اسستان در خنده بازار

جک های فلسفی، مذهبی خفن و خند دار و مذهبی

sms اس ام اس روز معلم, پیام تبریک روز معلم, پیامک تبریک روز معلم

sms اس ام اس روز معلم, پیام تبریک روز معلم, پیامک تبریک روز معلم

معلم باغبان باغ عشق است معلم قافله سالار عشق است همه کار معلم کار عشق است
معلمى، مهری است که از روز ازل با گل آدمی سرشته شد
تا مردم از ظلمات جهل به نور دانایی رهنمون شوند
ای که الفبای زندگی را از سرچشمه نگاهت آموختم .... معلم عزیز روزت مبارک ....
.
.
.
روز معلم یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته ای است که در طول تاریخ در عرصه ی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته اند
آبی‌ترین، دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین تقدسِ زندگی‌مان دستان‌تان را بوسه می‌زنیم. روزتان مبارک
.
.
.
ای معلم تو را سپاس : ای آغاز بی پایان ، ای وجود بی کران ، تو را سپاس .ای والا مقام ، ای فراتر از کلام، تورا سپاس. ای که همچون باران بر کویر خشک اندیشه ام باریدی
روزت مبارک
.
.
.
معلم هدفت عشق است و ایثار/هزاران خفته از عشق تو بیدار
روزت مبارک
.
.
.
فروغ صبح دانایی انیس روز نادانی چگونه پاس دارم تورا اینک که می دانم خدا هم نیز چون من تورا بسیار دوست می دارد من هم چون خدایم تو را دارم با سپاس بی حد.... روزت مبارک
.
.
.
معلم را بر پدر شرف باشد به قدر آن که روح را بر جسم شرف است
زیرا معلم سبب کمال و تربیت روحانی است و پدر سبب تربیت جسمانی
سپاسگزار همچون معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت نه اندیشه ها را
بی انصافیست که تو را به شمع تشبیه کنم زیرا شمع را میسازند تا بسوزد
اما تو میسوزی تا بسازی ، با سپاس و عرض تبریک فراوان . . .
.
.
.
ای معلم تو را سپاس : ای آغاز بی پایان ، ای وجود بی کران ، تو را سپاس .ای والا مقام ، ای فراتر از کلام، تورا سپاس. ای که همچون باران بر کویر خشک اندیشه ام باریدی
روزت مبارک
.
.
.

sms اس ام اس, sms جدید, اس ام اس جدید, اس ام اس روز معلم, جک جدید
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
آموزگارم ، تو باغبانی
می پرورانی بذروجودم ، با مهربانی
با درسهایت دیو جهالت از من گریزد
اندرزهایت ، بهر وجودم ، شد پاسبانی
من غرقه بودم در بحر غفلت
دستم گرفتی ای ناجی من،
من همچو قایق ، تو بادبانی
بر خوان ِ دانش من میهمانم
تو ای معلم ، خود میزبانی
کار تو باشد، ارشاد انسان
همکار ِ خوب ِ پیغمبرانی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ای معلم تو را سپاس : ای آغاز بی پایان ، ای وجود بی کران ، تو را سپاس .ای والا مقام ، ای فراتر از کلام، تورا سپاس. ای که همچون باران بر کویر خشک اندیشه ام باریدی
روزت مبارک
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
معلم هدفت عشق است و ایثار
هزاران خفته از عشق تو بیدار
روزت مبارک
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دبیر عزیزم . یاد تو همیشه در ذهنم .عشق تو در قلبم و عطر مهربانت همیشه در وجودم
جاری است ، روزت مبارک . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
s اس ام اس روز معلم پیام تبریک روز معلم
تا خدا بوده و هست ، معلم بوده و هست و هر روز ، روز معلم هست . معلمی هنر است ،
عشقی است آسمانی . . .
روزت مبارک
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
sms اس ام اس روز معلم پیام تبریک روز معلم پیامک تبریک روز معلم
با یاد معلم شهید ، استاد مرتضی مطهری روز معلم را گرامی می داریم .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
1000 گل سرخ تقدیم به معلم عزیزم که به من درس صبر و وفاداری آموخت .
و مرا در سرزمین دانش بارور ساخت . روزت مبارک . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ای معلم : ای روشنی بخش دلها . براستی که تو بعد از خداوند (علم الانسان ما لم یعلم )
هستی.چگونه می توان تو را ستود و تو را سرود که تو خود سرود قافله ی تمدن هستی .
.* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
سپاسگزر همچون معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت نه اندیشه ها را . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد