جکستان و اسستان در خنده بازار

جک های فلسفی، مذهبی خفن و خند دار و مذهبی

جکستان و اسستان در خنده بازار

جک های فلسفی، مذهبی خفن و خند دار و مذهبی

اس ام اس ویژه تبریک روز زن

اس ام اس ویژه تبریک روز زن

السلام ای درخت نور بر تنت همیشه رخت نور
ای الهه ی وفا و عشق ای تو خوبی و صفا و عشق
پاکی از وجود پاک توست عشق قلب سینه چاک توست . . .
==============
ولادت ام الائمه ، حضرت فاطمه ، بر شما و بر همه ، مبارک باد . . .
==============
سرای احمد امشب رشک طور است / زمین و آسمان غرق سرور است
نهد پا در جهان دخت محمد ص / به راهش از جهان گلریز حور است . . .
==============
دوش از سرور غیبم / بر گوش دل ندا شد
گفتا زجای برخیز، / عالم پر از صفا شد
ظاهر فروغ زهرا س / از بیت مصطفی شد . . .
==============
میلاد دختر نبوت ، همسر ولایت ، مادر امامت ، برشما مبارک باد . . .
==============
عالم شده معطر از گلشن خدیجه / خندد گل محمد در دامن خدیجه
آنان که دیده بستند از خدمت خدیجه / کی می توان ببینند این عزت خدیجه . . .
==============
هدیه به پیشگاه این مادر و فرزند نورانی ، صلوات . . .
==============
باز از چمن داور، یک غنچه نمایان شد / از یمن قدوم او عالم همه بستان شد
برخیز نما شادی، ایام سرور آمد / چون باز دری بر خلق از روضه ی رضوان شد . . .
==============
زهرا که از فروغش عالم ضیا گرفته / دین نبی ز فیضش نشو و نما گرفته
مریم زمکتب او درس حیا گرفته / جشنی به عرش اعلی بهرش خدا گرفته . . .
==============
مادر خوبم :
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود
و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود
روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .
پیامبر اکرم ص:
هر کس پیشانی مادر خویش را ببوسد، از آتش جهنم دور می ماند . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
ای دوست به حنجر شهیدان صلوات / بر قامت بی سر شهیدان صلوات
از دامن زن مرد به معراج رود / بر دامن مادر شهیدان صلوات . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
بیستم ماه جمادی / این ندا دادی منادی
آمده هنگام شادی / فاطمه از مام زادی
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
میلاد سرور بانوان جهان
و مادر تمام شیعیان بر شما و تمام ایرانیان مبارک باد . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
شد جهان پرشور و غوغا / صفحه ی گیتی مصفا
بیت احمد طور سینا / پا نهد زهرا س به دنیا . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
در زاد روز این پسر و مادر / شمس و قمر قرینه ی یکدیگر
مادر، بزرگ بانوی دین، زهراست / فرزند او، خمینی روح الله است
مادر، چراغ روشن ایمان است / فرزند، روشنایی ایران است
از مهر مادر و خط این فرزند / یا رب به ما جدائی از آن مپسند . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست
مادرم! دعایم کن که با دعایت ، دلم خانه دردها نیست
عزیزترین عزیزانم ، روزت مبارک . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
تو بهترین گل، میان شهر گلهایی تو رنگ آفتابی،
شب که می رسد، مثل ستاره، گوئیا مهتابی
مادر خوبم ، روزت مبارک . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،
تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد
به مادرم . . .
که مهرش تا ابد در دلم جای دارد . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
می دونی فرق روز پدر با روز مادر چیه ؟
روز مادر طلا فروشی ها شلوغ می شه اما روز پدر جوراب فروشی ها !
می دونی شباهشتون چیه ؟ پول هر دو از جیب بابا می ره !!!
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران
مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
دو موجود هستی گرامی تر است / یکی میهن و دیگرش مادر است
ستایش کنم زن که او مادر است / که مادر سزاوار زیب و زر است
تو ای مادر من نوای میهن من / کنم خواب در اغوشت ای سرور من . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
مادر
کاشکی می شد بهت بگم / چقدر صدات و دوست دارم
لالایی هات و دوست دارم / بغض صدات و دوست دارم . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
بهشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای اینکه سایبان تو باشند
سر از خاک بر می آورند . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
مادر تو غزل زیبای محبت و ایثاری
دوستت دارم و نام تو را با چشمه ها و رودها زمزمه میکنم . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
همسرم، معنای عشق و دوستی را در تمنای وجود تو یافتم.
مادرم، با تو زیستن، بهشتِ زندگی من است . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
مادرم، خواستم خوشبوترین گل دنیا را برایت هدیه بیاورم،
اما دیدم تو خوشبوترین گل دنیا هستی . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
مادرم، تو تنها ستاره ای هستی که در روز و شب می درخشی.
ی ستاره ی زندگیم، تو را با تمام وجود دوست دارم . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه ی نگاهت، چشمان
خسته ی من ستاره می چیند. خوش آهنگ ترین نغمه های هستی نثار قلب خسته و
صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
آبی ترین، دریایی ترین و آسمانی ترین تقدسِ زندگی مان
دستان تان را بوسه می زنیم . روزتان مبارک . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
در تمام زندگی ام مادرم تنها دلیل بودنم بود
روزت مبارک فرشته خلقت . . .
بر عالمیان رحمت بی حد آمد
زیبا گهر رسول امجد آمد
تبریک به شیعیان اهل عالم
چون فاطمه دختر محمد آمد
ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) مبارک باد . . .
==============
این مژده ی جانبخش ز سرمد آمد /میلاد یگانه بنت احمد آمد
ای شیعه تو را دهم بشارت امشب / یکدانه گل باغ محمد آمد . . .
==============
بر آینه ی جمال داور صلوات / بر آبروی آل پیمبر صلوات
بر فاطمه ای که شد به شأنش نازل / از سوی خدا سوره کوثر صلوات
ولادت حضرت فاطمه (س) مبارک باد
==============
خلقت کائنات شد، بهر وجود فاطمه(س)
زنده همه جهان شد از، یمن ورود فاطمه(س)
پیش حریم حرمتش، خیل ملک کشید صف
از سر شـوق جملگی، محو سجود فاطمه(س)
==============

اس ام اس ویژه تبریک روز زن

السلام ای درخت نور بر تنت همیشه رخت نور
ای الهه ی وفا و عشق ای تو خوبی و صفا و عشق
پاکی از وجود پاک توست عشق قلب سینه چاک توست . . .
==============
ولادت ام الائمه ، حضرت فاطمه ، بر شما و بر همه ، مبارک باد . . .
==============
سرای احمد امشب رشک طور است / زمین و آسمان غرق سرور است
نهد پا در جهان دخت محمد ص / به راهش از جهان گلریز حور است . . .
==============
دوش از سرور غیبم / بر گوش دل ندا شد
گفتا زجای برخیز، / عالم پر از صفا شد
ظاهر فروغ زهرا س / از بیت مصطفی شد . . .
==============
میلاد دختر نبوت ، همسر ولایت ، مادر امامت ، برشما مبارک باد . . .
==============
عالم شده معطر از گلشن خدیجه / خندد گل محمد در دامن خدیجه
آنان که دیده بستند از خدمت خدیجه / کی می توان ببینند این عزت خدیجه . . .
==============
هدیه به پیشگاه این مادر و فرزند نورانی ، صلوات . . .
==============
باز از چمن داور، یک غنچه نمایان شد / از یمن قدوم او عالم همه بستان شد
برخیز نما شادی، ایام سرور آمد / چون باز دری بر خلق از روضه ی رضوان شد . . .
==============
زهرا که از فروغش عالم ضیا گرفته / دین نبی ز فیضش نشو و نما گرفته
مریم زمکتب او درس حیا گرفته / جشنی به عرش اعلی بهرش خدا گرفته . . .
==============
مادر خوبم :
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود
و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود
روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .
پیامبر اکرم ص:
هر کس پیشانی مادر خویش را ببوسد، از آتش جهنم دور می ماند . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
ای دوست به حنجر شهیدان صلوات / بر قامت بی سر شهیدان صلوات
از دامن زن مرد به معراج رود / بر دامن مادر شهیدان صلوات . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
بیستم ماه جمادی / این ندا دادی منادی
آمده هنگام شادی / فاطمه از مام زادی
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
میلاد سرور بانوان جهان
و مادر تمام شیعیان بر شما و تمام ایرانیان مبارک باد . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
شد جهان پرشور و غوغا / صفحه ی گیتی مصفا
بیت احمد طور سینا / پا نهد زهرا س به دنیا . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
در زاد روز این پسر و مادر / شمس و قمر قرینه ی یکدیگر
مادر، بزرگ بانوی دین، زهراست / فرزند او، خمینی روح الله است
مادر، چراغ روشن ایمان است / فرزند، روشنایی ایران است
از مهر مادر و خط این فرزند / یا رب به ما جدائی از آن مپسند . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست
مادرم! دعایم کن که با دعایت ، دلم خانه دردها نیست
عزیزترین عزیزانم ، روزت مبارک . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
تو بهترین گل، میان شهر گلهایی تو رنگ آفتابی،
شب که می رسد، مثل ستاره، گوئیا مهتابی
مادر خوبم ، روزت مبارک . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،
تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد
به مادرم . . .
که مهرش تا ابد در دلم جای دارد . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
می دونی فرق روز پدر با روز مادر چیه ؟
روز مادر طلا فروشی ها شلوغ می شه اما روز پدر جوراب فروشی ها !
می دونی شباهشتون چیه ؟ پول هر دو از جیب بابا می ره !!!
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران
مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
دو موجود هستی گرامی تر است / یکی میهن و دیگرش مادر است
ستایش کنم زن که او مادر است / که مادر سزاوار زیب و زر است
تو ای مادر من نوای میهن من / کنم خواب در اغوشت ای سرور من . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
مادر
کاشکی می شد بهت بگم / چقدر صدات و دوست دارم
لالایی هات و دوست دارم / بغض صدات و دوست دارم . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
بهشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای اینکه سایبان تو باشند
سر از خاک بر می آورند . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
مادر تو غزل زیبای محبت و ایثاری
دوستت دارم و نام تو را با چشمه ها و رودها زمزمه میکنم . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
همسرم، معنای عشق و دوستی را در تمنای وجود تو یافتم.
مادرم، با تو زیستن، بهشتِ زندگی من است . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
مادرم، خواستم خوشبوترین گل دنیا را برایت هدیه بیاورم،
اما دیدم تو خوشبوترین گل دنیا هستی . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
مادرم، تو تنها ستاره ای هستی که در روز و شب می درخشی.
ی ستاره ی زندگیم، تو را با تمام وجود دوست دارم . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه ی نگاهت، چشمان
خسته ی من ستاره می چیند. خوش آهنگ ترین نغمه های هستی نثار قلب خسته و
صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
آبی ترین، دریایی ترین و آسمانی ترین تقدسِ زندگی مان
دستان تان را بوسه می زنیم . روزتان مبارک . . .
==============
, اس ام اس تبریک روز مادر،, اس ام اس تبریک روز زن ،
در تمام زندگی ام مادرم تنها دلیل بودنم بود
روزت مبارک فرشته خلقت . . .
بر عالمیان رحمت بی حد آمد
زیبا گهر رسول امجد آمد
تبریک به شیعیان اهل عالم
چون فاطمه دختر محمد آمد
ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) مبارک باد . . .
==============
این مژده ی جانبخش ز سرمد آمد /میلاد یگانه بنت احمد آمد
ای شیعه تو را دهم بشارت امشب / یکدانه گل باغ محمد آمد . . .
==============
بر آینه ی جمال داور صلوات / بر آبروی آل پیمبر صلوات
بر فاطمه ای که شد به شأنش نازل / از سوی خدا سوره کوثر صلوات
ولادت حضرت فاطمه (س) مبارک باد
==============
خلقت کائنات شد، بهر وجود فاطمه(س)
زنده همه جهان شد از، یمن ورود فاطمه(س)
پیش حریم حرمتش، خیل ملک کشید صف
از سر شـوق جملگی، محو سجود فاطمه(س)
==============

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد