جکستان و اسستان در خنده بازار

جک های فلسفی، مذهبی خفن و خند دار و مذهبی

جکستان و اسستان در خنده بازار

جک های فلسفی، مذهبی خفن و خند دار و مذهبی

جملات طنز جدید و خنده دار دی ماه

جملات طنز جدید و خنده دار دی ماه

تا خودکار رو دستت میگیری میخوای درس بخونی
میبینی استعدادت کمتر از پیکاسو و استاد فرشچیان نیست
!
=================

برنامه ریزى هاى من روى کاغذ
: شبیه برنامه ى روزانه ى مرحوم دکتر حسابیه
ولى در عمل مثل کریم آقمنگل زندگى میکنم
:|
=================

هیچ کس عادامس شیک رُ واس? وجودش نمی خواد …
سرنوشت آدامس شیک ؛ بقیه پول بودنِ
!
=================

بوی شوم امتحان آید همی /  یارصفر مهربان آید همی
ما ز تعلیم و تعلم خسته ایم / دل به امید تقلب بسته ایم
مابرای کسب مدرک آمدیم /  نی برای درک مطلب آمدیم
(ایام جانسوز امتحانات برشما دانشجویان و دانش آموزان کوشا تسلیت
!)
=================

جدیدترین جملات خنده دار
رفیق داداشم رفته بود مصاحبه برای استخدام
:
+ امسال سال چیه؟
- نهنگ
+ پاشو برو به بعدی بگو بیاد تو
رفیق داداشم
:|
=================

خدا کنه تا بیشتر از ? ساله دیگه زنده بمونیم و بریم تو سال ????
بعد هی بگیم
: شماها یادتون نمیاد ما صده سیصدیا …
خیلی فاز میده ؛ حس آثار باستانی بودن به آدم دست میده …
=================

به کافه چی گفتم همان همیشگی . . .
نگاه سنگینش را به چشمانم انداخت و گفت
: خفه بابا ، مثه آدم بگو چی می خوری ؟!
=================

از تفریحات من تو دوران بچگی این بود که اب بریزم رو بخاری
صدای ” تـسس ” بده خرکیف بشم
اون موقه آیپد نبود که بازی کنیم
: با این چیزا سرگرم میشدیم !
=================

بچه های دانشگا رو از روی محل نشستن سر کلاس طبقه بندی میکنم.
ردیف اول
:حال به هم زن
وسطی ها
:یه سلام علیکی داریم
ته کلاس
:دمشون گرم.
اونایی که اصن کلاس نمیان
: اینا رفیقمن
=================

در خونه رو میزدن
!
دخدر داییم ? سالشه!
جواب داد : کیه!؟
زن همسایه مون پشت در به شوخی گفت
: منم منم مادرتون!
من رفتم در رو باز کردم, بنده خدا میخواس سکته کنه!
گفت : ببخشید مادرتون هستن؟ گفتم : نع، فقط من و حبه انگور هستیم :D
=================

نقشه هایی که من تو دبیرستان در فرار کردن ازمدرسه داشتم
مایکل اسکوفیلد توی فرار از زندان نداشت
من حیف شدم
! :|
=================

نمی دونم چه حکمتیه
اینا که میرن بدنسازی اصرار دارن که اصلا سردشون نمی شه
!
=================

ملت چه بیکارن
!
یکی مزاحم میشد هی اس هی زنگ…جواب نمیدادم که بیخیال شه…
دیگه تماس نگرفت
بعد چند روز اس داده 
:
ببخشید من چند روز مزاحمتون نشدم کار داشتم دستم بند بود، شرمنده،چه خبر؟
=================

خیلی بده یه آهنگ عشقولانه یاده ? ? نفر بندازتت تمرکزتو رو آهنگ از دست میدی
!
=================

کار از فرهنگ سازی گذشته
باس منقرض شیم یه گونه جدید بیاد
!
=================

شمام وقتی یه ادکلن گرون قیمت میخرین ، هربار که استفاده میکنین
یه نگا بهش میندازین که یه وقت تموم نشه؟
!
یا من فقط اینجوریم!؟
=================

یکی نیست به بعضیا بگه انقدر به اون تیپ و قیافت نناز
ما به اون آدامس ?? تومنیا هم میگیم شیـــــــــک 
!
=================

رفتم کتاب فروشی میگم بوف کور دارین؟
میگه کتابشو؟
گفتم
: پ ن پ خودشو ، یه فرد خیر پیدا شده که حاضر تمامِ هزینه های درمانشو متقبل شه…..!
=================

بعضی دخترا اصلا” گریه نمیکنن حتی اگه شکست عشقی بخورن
نه اینکه سنگ باشن نه
ریمل گروونه
!
=================

دیشب سوار پورشه ام شده بودم و توخیابون دور میزدم باهاش
یهو یکی پرید جلو ماشین تا خواستم ترمز کنم پام گرفت به لحاف و پاره شد
!
=================

یکی از بهترین احساس های دنیا
:
از خواب بیدار بشی و نگران این باشی که الان وقت بیدار شدنت بوده
ولی ببینی که هنوز ? ساعت مونده و میتونی بازم بخوابی …
خداییش بد میگم
!؟
=================

جملات خنده دار و کوتاه
اصلا شور و شعف خاصی توی جمله “دیدی گفتم” وجود داره
!
لامصب یه جور احساس دانایی خفن به آدم دست میده اون لحظه !
=================

با دختری که میگه “میسیییی” به جای “مرسی” باید درجا قطع رابطه کرد
چون تا بیای براش توضیح بدی که نگو “میسییی”
بهت میگه “چلااااااا؟؟”
=================

از لذایذ جدیدی که کشفش کردم
:
برق بره یه چسب برداری بری تو کوچه بری با چسب
زنگ در خونه های مردم رو بچسبونی
موقع  برق اومدن یک عروسی در کوچه داشته باشید
!!
=================

رفیقم رفته دسشویی -یهو داد زد “واااااایییی”
گفتم چی شد؟ گفت
:”مسواکم افتاد تو اون سوراخه!
بهش گفتم خونسرد باش بابا -فک کردم چی شده!
دیدم خیلی خونسرد اومد مسواکشو شست -گزاشت دهنش!
–نمیدونستم اینقد حرفام تاثیر گذار میتونه باشه  !
=================

یکی از اعصاب خورد کن ترین کارایی که یه پدر و مادر میتونن
بکنن اینه که وقتی پای کامپیوتر نشستی بیاد پشتت وایسه
و الکی دنبال یه چیزی بگرده
!
=================

آقا تا دیروز فک میکردم فقط منم که میرم توالت ?? نفر به گوشیم زنگ میزنن
:)
دیروز رفتم یه توالت عمومی
یه لحظه فکر کردم اومدم مخابرات
:)
یکیشون که فکر کنم تو توالت چند تا معامله با گوشی انجام داد
!
=================

یکی از شیرین ترین لحظه های دوران مدرسه این بود که
ناظم یا معلم پرورشی سر زنگ ریاضی میومد در کلاس
میگفت بچه های گروه سرود میتونن برن
!
یادش گرامی باد :)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد